20 april, 2024
Okategoriserade

Lack från Brite Bird

image

Fått hem två av lacken från Sanna och hennes märke Brite Bird. Lite besviken på det anonyma kuvertet utan ens en hälsning, lite trist. Men hon kanske är mer personlig med andra kunder?

Ska testa det blå, Stars Hollow i morgon.

15 tankar på “Lack från Brite Bird

    1. @Viola Vamp, Det gjorde jag inte =) Har inte skrivit någonting om lacken eller hennes jobb med dem. Tyckte det var lite synd bara att jag fick dem i ett så anonymt kuvert. Tycker hennes verksamhet är toppen! =) Klart jag stöttar den liksom.

  1. Visst kan man framföra synpunkter, men varför då inte skriva typ ”Det hade varit jättetrevligt med en personlig hälsning bifogat i ett fint designat kuvert”? istället för ”besviken” och ”anonymt”. :)

    1. Och det var anonymt, ingen avsändare på kuvertet ens och eftersom vi haft kontakt förut blev jag besviken. Och hon är ingen konkurrent.

  2. Köpte också, Frankly My Dear och The Dynamos!
    Så fina, blir nog fler snart!
    Nej ingen hälsning eller så i mitt heller, tror inte hon behandlar olika kunder annorlunda.
    Vet inte hur många hon skickade ut…. Kanske hellre skyndade sig att skicka alla?
    Men det är ju inte det viktigaste heller, hur som helst, fina lack i alla fall!

  3. Jag reagerade också över den tråkiga tonen. Sanna har väl blivit översvämmad med beställningar och prioriterar att skicka ut lacken istället för att skriva meddelanden. Vilket är helt rätt tycker jag. Och att antyda att hon skulle särbehandla dig på något vis och därmed inte bemöta sina kunder på ett bra sätt, det är väl tråkigt att föreslå… Snarare tvärt om då om hon har prioriterat att få ut så många brev som möjligt, då behandlar hon ju verkligen alla lika.
    (Och ja, du får gärna skriva att jag inte behöver läsa bloggen om jag inte vill, det gör jag inte vidare ofta heller. Men Sanna kanske gör och hur kul är det för henne att läsa det här inlägget?)

    1. Jo, det har hon förmodligen. Men tycker ändå hon skulle haft avsändaradress, jag vet av erfarenhet att posten är duktiga på att klanta till det eller att adresser inte stämmer. Jag skickar också ut en stor mängd kuvert varje månad.
      Och det är ingen som tvingar dig att läsa min blogg :)

  4. Jag tror att du blir lite missförstådd Karin. Det framstår lite hårdare än vad du nog egentligen menar tror jag! Det är väldigt lätt med missförstånd i text och lite synd att folk ”hugger” så fort på det ibland.

    1. Tror det också. Det blev nog att tonen uppfattas som ”tråkig” i och med att du inte nämnt något om att du är glad över dem, att de verkar fina el. dyl. utan bara pekar ut ”felen”.

  5. Ojoj, här missade jag en het diskussion : )
    Det här med att få yttra sig och tala om vad man känner och tycker är en svår sak i många sammanhang. Jag tycker nog allt att du har all rätt till att bli lite besviken av att det inte skrevs ngt Karin. Man har rätt till att tycka och tänka och halva svenska folket har ju svårt att göra det öppet!! Med tanke på just detta med hälsning osv så tycker jag nog allt att man även skall prioritera det med sina kunder, man har ju en verksamhet för kunder och utan kunder=ingen verksamhet!!! Detta gäller i alla sammanhang inom service yrket och jag vet att man förlorar på att inte ”se” sina kunder. Att folk sedan sitter och tycker och tänker samt yttrar sig när dom anser att ngn gör fel, det skall vi vara glada för, alla har rätt till en åsikt och jag delar i detta fall din Karin!!
    Hoppas på en grym fredag för dig!!

    1. @Anna, Tack Anna, för att du förstår hur jag tänker. Jag tror att jag tänkte på det där med avsändaradressen bla för att jag samtidigt fick tillbaka ett av mina paket som för andra gången nu kommit tillbaka. Sedan uppskattar jag alltid att få en liten hälsning, men förstår av Sanna själv att det inte hanns med. Det är helt ok och kanske bara jag som reagerar på. Och dessutom, om jag inte får säga vad jag vill på min egen blogg… Nä, då orkar jag inte blogga mer.

      Ha en underbar helg! =)

Kommentarer är stängda.