Ja detta kan inte vara en slump!
Förlåt, jag är lite nördig ;)
Apropå Nubar: Har alla som inte fått sina lack hört av sig till mig nu? Jag var ner till Nailshop idag, kändes så pinsamt efter allt strul. Men jag köpte en fin blomsteruppsättning till henne/dem för att visa min uppskattning och tacksamhet för hennes tålamod! Finns nog ingen så serviceminded som Helén, hon skickade med mig 1 nytt lack som en av er kommer överraskas av imorgon. :D Hon är mer serviceminded än mig tom, så hon är nog lite av en förebild.
Där ser du, service och omtanke lönar sig !
Självklart! Jag vill bara ha nöjda kunder! :D
Hej! Jag har inte fått några Nubar lack ännu. Visste inte om att jag borde ha hört av mej till dej. Hoppas det inte är försent ännu! Har verkligen sett fram emot att få hem dessa lack…
Karin! Jag fick paketet! Det hade ni inte behövt, ni båda är så snälla! *bamsekram*
Saintbellas senaste bloggpost: Rapsodine lanserar produktserie för barn.
SaintBella: Jo, det hade vi. Det handlar om rykte och kundvård =) Både jag och Helén är måna om våra kunder och hon är dessutom mån om Nubar. Står det kritik om Nubar nånstans från min leverans är det klart det ska åtgärdas! :D